piątek, 31 marca 2017


Kawa… Moja przyjemność


 Po przebudzeniu, pierwsze co robię to wstaje i idę włączyć ekspres do kawy.
Junior dostaje rano ciepłe mleko a ja mam swoją kawę. Pyszną, pachnącą, gorącą, z dużą mleczną pianką. Musowo w dużym kubku.
Niestety nigdy nie wypijam kawy od razu i ostatnie łyki są już zimne. Jak to zarobiona Matka Polka ;)
To taka moja przyjemność, mój motor. Dzień po kawie wygląda zupełnie inaczej.
Kocham mój ekspres do kawy <3 Nie wiem co bym bez niego zrobiła.

Jak wiecie nie wychodzę za często z domu. Bez Juniora nie ruszam się nigdzie. Na kawie z koleżanką byłam rok temu. Serio! I oczywiście Junior był ze mną.
Nie mam dużo takich przyjemności. Dlatego doceniam mój ukochany ekspres i przyjemne chwile z kawą.

 Teraz się pochwalę. Ostatnio na kawę wybrałam się z Olą. Z Olą od naszych pięknych zdjęć, które macie możliwość czasami oglądać na naszym FB Gabinecik Stylizacji. https://www.facebook.com/Gabinecik-Stylizacji-156938687660684/?fref=ts
Poszłyśmy do Aroma speciality coffee.  Niewielka ale bardzo klimatyczna kawiarnia. Kawę mają pyszną. Jest też spory wybór herbatek, które też lubię. Wszystko można wziąć na wynos i iść na spacer.
Dziewczyny z kawiarni to wizytówka tego miejsca.

Na pewno jeszcze nie raz zobaczycie u mnie zdjęcia z tego fajnego miejsca.
 
 
 


 








 
                                                           Zdjęcia Ola Żebrowska
 

2 komentarze:

  1. fantastyczne zdjęcia ❤ Ja też jestem napedzana kawą ��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęcia, racja, super! Ola robi wspaniałe foty. Pozdrawiam :)

      Usuń