środa, 12 kwietnia 2017


Wielkanocna stylizacja

 
Bardzo brakuje mi wiosny, słońca, ciepła.
Brak mi również kolorów. Dlatego moja stylizacja Wielkanocna będzie wyrazista.
Zdecydowanie nie jest to mój kolor. Uwielbiam wszelkie odcienie różu, jeżeli chodzi o szminki czy biżuterię, ale ubrań raczej w tym kolorze nie noszę.
Uważam, że jest to kolor na złą pogodę. Mam w szefie, już wiele lat, różową sukienkę i kiedy na dworze jest wiecznie zimno, szaro albo pada wkładam tą sukienkę na poprawę nastroju.
Walczę w ten sposób z szarą codziennością.
Obiecuje pokazać Wam kiedyś moją różową sukienkę ;)
I podobnie było z tą bluzką. Święta zapowiadają się zimne więc trzeba je troszkę rozweselić żywym, różowym kolorem i pięknymi tulipanami.
Do bluzki w takim kolorze pasują, czarne spodnie oraz szpilki które dodają elegancji. Do tego czarna, kopertowa torebka i kolorowy naszyjnik.
Jak Wam podoba się moja Wielkanocna Stylizacja?


 
 
 
 
 

 


                                                         Zdjęcia tej stylizacji zrobiła Iza
                                           https://www.facebook.com/ikrzyszczuk/?fref=ts


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz