niedziela, 5 listopada 2017


Kolory jesieni
Za co lubię jesień? Za kolory. Za różnorodne barwy które w słońcu wyglądają pięknie. Za liście szeleszczące pod butami. Jesienią szarlotka na ciepło smakuje inaczej, niepowtarzalnie. Gorąca herbatka, parzona w imbryku towarzyszy mi każdego dnia. Kocyk wydaje się milszy. Świeczki w domu dają ciepłe światło. Olejki eteryczne wędrują po domu otulając nas zapachem. Wrzosy na balkonie mienią się wspaniałymi kolorami. Wieczory są dłuższe, więc możemy posiedzieć i porobić różnego rodzaju prace ręczne, na które w lato nie mamy czasu. Malujemy farbami, lepimy z gliny, tworzymy z liści, kasztanów dzieła. Jest spokojniej, jest wolniej.
Moje stylizacje, jak zawsze wygodne. 
Na pierwszych zdjęciach jest stylizacja z ponczo. Lubię nosić takie luźne rzeczy. Ponczo można ubrać na koszulkę na krótki, długi rękaw. Na sweter albo cienką kurtkę. Jak kto lubi. Na zdjęciach widać wisiorek, buteleczkę. Kupiłam ją dawno temu, w środku schowane są wspomnienia, przeszłość, miłe chwile 😊
Musztardowy sweterek z szerokimi rękawkami. Pięknie zgrał się z kolorami jesieni. Można założyć pod spód tylko bieliznę lub bluzeczkę na ramiączka, krótki albo długi rękaw. Na zdjęciach mam jeansy i ozdobny, duży pasek, który nie pasuje do tego sweterka. Lepiej wyglądało by wszystko bez paska. Nie przygotowałam się dobrze do zdjęć 😉 Pierścionek ma zatopiony, suszony kwiatek. 
A Wy za co lubicie jesień?
Zdjęcia robiła Małgosia https://m.facebook.com/fotografiaGosiaKedzierska/?ref=bookmarks











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz