sobota, 12 grudnia 2020

 Prezent

Kto nie lubi dostawać prezentów? Ja lubię, ale tylko takie sprawdzone, pasujące do mnie. Przyznaje się, że jestem wybredna w tej kwestii. Bez sensu jest kupowanie na siłę, albo bo mi się coś podoba. Staram się pomyśleć co komuś by się podobało, czy dana rzecz jest w guście tej osoby. Prezent ma być dopasowany. 

Zbliżają się święta, czas spotkań, choinki i prezentów. U nas sprawa prezentów jest prosta, podaje link do danej rzeczy i proszę by dana osoba to kupiła. Lub dostajemy pieniążki i ja kupuję rzecz, którą uważam za odpowiednią. Tak robię z prezentami dla Juniora i dla siebie. 

W każde święta wybieram sobie jakąś biżuterię. Mam dwie ulubione firmy i zawsze upatrzę sobie coś pięknego. Dodam, że mam uczulenia na złoto, metale itp. Srebro dobrej jakości mogę nosić, oraz plastik. 

Na zdjęciach zestaw z Apart. Mój zestaw. Śliczny, delikatny, srebrny komplet.

Fot. (1) Fotografia - Gosia Kędzierska | Facebook







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz