poniedziałek, 22 października 2012

Weekendowo i sportowo


 
Weekendowo i sportowo.

 

Sobota była bardzo ciepła, więc rano wybrałam się na zakupy spożywcze pod Halę Mirowską. Nie chcąc tracić wspaniałej jesiennej pogody, zdecydowałam się później na spacerek aby złapać trochę słońca.
Sportowo dla mnie znaczy przede wszystkim wygodnie.
Trampki, legginsy, bluza, czapka. To nie jest mój strój na co dzień ale czasami potrzeba mi takiego luzu, swobody.
Przyznaje, że moim ulubiony kolorem jest Czerń ale nie zawsze mam na nią ochotę.
W weekend postawiłam na kolory i dobry humor.























5 komentarzy:

  1. to Ty ?? całkiem inaczej sobie Ciebie wyobrażałam, wyglądasz świetnie!!! :)

    czapka, uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Dziewczyny!
    Amethys to Ja. A jak sobie mnie wyorażałaś? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. A na ile lat wyglądam ;)
      Uznaje to za Super Komplement, Dzięki!

      Usuń