środa, 14 listopada 2012

Krewetki



Krewetki Black Tiger

 
Marka Produktu: Maritime

Masa netto: 250g

Cena za opakowanie: Około 10zł.

Kupione w sklepie Biedronka

 

Zacznę od tego, że kiedyś nie przepadałam za krewetkami.
Jestem Wegetarianką i nie jem mięsa ani owoców morza.
Jem za to ryby, oczywiście nie wszystkie. Moje ulubione to łosoś i sola oraz tuńczyk  w sałatce.
Krewetki podaję najczęściej na kolację.
Zawsze praktycznie robię je tak samo. Różnica polega na tym, że marynaty przyrządzam różne i podaje krewetki z czym innym, np.; z grzankami lub z sałatką.
Ostatnio zrobiłam krewetki w słodkiej marynacie z dużą ilością czosnku.
 
 
 Już piszę co dałam do marynaty.
 
Do głębszego naczynia wrzuciłam dwie czubate łyżeczki miodu (miód dostałam w prezencie, więc nie wiem co to za rodzaj).
Wycisnęłam sok z całej dużej cytryny. Wsypałam do naczynia po łyżeczce papryki słodkiej oraz pikantnej. Przez praskę wycisnęłam 2- 4 ząbki czosnku. Dodałam pół szklanki białego wina, obojętnie jakiego. Doprawiłam solą i pieprzem.
Krewetki wrzuciłam do marynaty, wymieszałam. Wierzch naczynia owinęłam folią spożywczą i odstawiłam na 3-4 godz.
Gdy krewetki przegryzły się marynatą, rozgrzałam na patelni kawałek masełka. Wrzuciłam krewetki i obsmażyłam po obu stronach (jedna strona max. 2 minuty). Wlałam na patelnię marynatę i gotowałam je jeszcze około 2-3 min.
 
Wyjmujesz z patelni i szamiesz J
 
 
 Smacznego!
 
 









Marynatę do krewetek możesz zrobić na wiele sposobów. Np; bez miodu a z dużą ilością  pietuszki ,bazylii oraz z kolorowym pieprzem. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz