piątek, 23 listopada 2012

Moro



Tej jesieni ponownie do łask powróciło moro.
Na zdjęciu mam na sobie butki moro. Nie znaczy to, że ubieram się tylko w to co jest modne. Buty mam od paru lat. Chodzę w nich bez względu na to czy są modne danego sezonu czy też nie. Dla mnie przede wszystkim liczy się aby było praktycznie i wygodnie.
To samo tyczy się reszty ciuszków, jakie mam na zdjęciach.
Do kurtki czasami przypinam różne gadżety, na przykład broszki, które zmieniają jej charakter.
Szary sweterek jest na tyle długi, że można go założyć do legginsów. Świetnie wygląda również w połączeniu z jeansami.
Biżuterię widoczną na zdjęciach zrobiłam sama. Lubię czasem stworzyć coś dla siebie i znajomych.
 


 








 
Zdjęcia Kasi i Michała
                                                    http://www.square10photo.blogspot.com/
 
 

2 komentarze:

  1. Świetnie wyglądasz :)

    Pamiętam jak rok temu robiłam podobne zdjęcia w tym samym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Poproszę linka do twoich fotek.Chcę zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń