czwartek, 11 kwietnia 2013

1 zestaw ciążowy



Ubrania ciążowe nie muszą wyglądać jak worki na ziemniaki.
Wszystkim strój ciążowy kojarzy się chyba z ogrodniczkami.
Ja również mam ogrodniczki ciążowe. Dostałam od siostry. I nie mówię ,że nie będę w nich chodziła. Wykorzystam prezent na 100%. A jak to jeszcze zobaczymy.

 Na moim blogu pokaże Wam jak ubierać się w ciąży fajnie, wygodnie i nie drogo.

Dziś przedstawiam Wam stylizację praktycznie na każdą okazje.
Sukienkę dostałam od mamy. Kupiła ją w ciucholandzie (kosztowała coś około 10-15zł.) Lubię takie rzeczy ponieważ nie krępują ruchów, nie uciskają. Naddatek ta sukienka jest ciepła, sprawdza się z grubszymi rajstopami i zwykłym rozpinanym sweterkiem. Rajstopy ciążowe, bardzo wygodne. Kupiłam za 50zł. Dostępne w różnych rozmiarach, kolorach, grubościach. Polecam.

W tym zestawie można chodzić długo, nawet jak  zrobi się trochę cieplej.
 
 



 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz