piątek, 2 czerwca 2017


Nowy Projekt

Czy mając trójkę malutkich dzieci można znaleźć czas na realizację marzeń? Kolejna kobieta udowadnia, że pasja jest motorem do działania. Magda szyje dla siebie, bliskich i tych co pragną piękna w codziennych drobnych rzeczach. Cóż jest bardziej kobiece niż torebka, kosmetyczka... Dla kobiet, dla mam, ale także ich dzieci powstaje marka yagibagi.
Moją pasję znacie, kocham to co piękne, modne i wyjątkowe.  Pojawienie się Juniora całkowicie odmieniło moje życie, nie zgasiło jednak we mnie ognia. Uwielbiam prowadzenie bloga, robienie zdjęć, kontakt z Wami.
Właśnie dzięki blogowi poznałam Magdę. Połączyło nas to, że obie chcemy robić coś więcej poza naszymi codziennymi obowiązkami domowymi. Bycie mamą to niewątpliwy cud. Cud i masa pracy. Spędziłyśmy z Magdą długie godziny na rozmowach o tym co w świecie torebek modne. Czasem nasze cudy śpią. Przeglądałyśmy setki zdjęć i projektów. Mamy mnóstwo pomysłów i planów.  Dziś możecie zobaczyć nasze pierwsze dwa wspólne projekty. Bawełniany worko plecak z zamkiem. Idealny dla przedszkolaka, który kocha Batmana. Plecak posiada też praktyczną kieszonkę. To była u Juniora miłość od pierwszego wejrzenia.
Moja torba miała być praktyczna. Dobra organizacja i porządek to moje drugie imię ;) Pewnie gdyby nie to dawno utonęłabym w morzu obowiązków związanych z Juniorem, jego leczeniem, rehabilitacją, terapią i zwykłym codziennym życiem mamy czterolatka. Torebka dla mnie musiała być pojemna. Jednak ze względu na mój wzrost nie mogła być za długa. Oczywiście torba jest na zamek, nic nie może wypaść w trakcie codziennej gonitwy. W torebce są 3 kieszenie, z czego jedna na zamek. Dodatkowo w środku jest karabińczyk, do którego można przypiąć np. klucze, kosmetyczkę. Torebka jest z grafitowego weluru, połączonego z czarną eko skórą. To czyni ją  piękną i solidną. Dno nie tylko pięknie wygląda, można je łatwo wyczyścić. Czyż to nie jest dodatkowa zaletą eko skóry?
Posiadanie torebki według własnego projektu to niesamowita przyjemność. Chcielibyście zobaczyć kolejne efekty współpracy Gabineciku Stylizacji i yagibagi? Zachęcam Was do śledzenia nas na FB. Dajcie znać jakie Wam marzą się torebki?
Tam gdzie jest pasja, zawsze powstanie coś wspaniałego. Dwie kobiety z pasją to już połączenie dynamit! Jeszcze o Nas usłyszycie... To dopiero początek.
 
Zaglądajcie do Magdy i podziwiajcie jej genialne prace https://www.facebook.com/Yagibagi/?fref=ts


 
Junior w roli modela sprawdził się pięknie ;) Gorzej było ze mną ;)



 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz