poniedziałek, 14 sierpnia 2017


Cukiernia Małgosi

 Chcę Wam pokazać sukienkę w wielkie kwiaty. Kolejna uniwersalna rzecz w mojej szafie. Idealna do kawiarni, na spacer czy jakąś uroczystość.
Sukienka tym razem posłużyła mi na wyjście do Cukierni  Małgosi.

Fajne miejsce, pełne życia. Można spotkać się tu z przyjaciółmi na kawę oraz zjeść ciasteczko, wybór jest spory. Polecam sprawdzony sernik Wiedeński, mój ulubiony.
Dużo osób wpada tylko na lody, specjalność cukierni.
Miejsca w środku jest sporo. Są dwa pomieszczenia przygotowane do konsumpcji oraz stoliki na zewnątrz. Cały lokal utrzymany jest w świeżych barwach, z pięknymi dziełami na ścianach. Z moją stylizacją wpasowałam się idealnie do tego miejsca.
Do Cukierni przychodzę z Juniorem na spacer, na wafelka. Junior nie je lodów, ponieważ są zimne ;) Lubi tylko wafelki od lodów.

Dziękuję sympatycznej właścicielce, która pozwoliła nam zrobić zdjęcia. Atmosfera podczas spotkania była fajna, czuliśmy się bardzo swobodnie.

 Jeżeli ktoś chce się wybrać na lody lub serniczek to podaje namiary
 






Serniczek Wiedeński ;)


Junior czuje się w tym miejscu dobrze :) Też lubi serniczek i sok świeżo wyciskany z pomarańczy ;)



Oj nie mogłam się już powstrzymać...
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz