piątek, 1 grudnia 2017


Spódnice na różne pory roku

U mnie za oknem śnieg, więc na ocieplenie pokazuje Wam zdjęcia z pięknej, ciepłej jesieni.  Spódnice widoczne na zdjęciach można ubrać jesienią, wiosną jak i zimą. Wystarczy pod spód założyć grubsze rajstopy, czy cieplejsze buty i wersja zimowa gotowa. Uwielbiam taką długość spódnicy właśnie z tego względu, że mogę je zakładać w 3 porach roku. Hmmm może i w czterech, ponieważ lato czasami potrafi być chłodniejsze niż jesień ;) Do spódnic pasują długie kozaki, krótkie botki a nawet bardziej sportowe obuwie. Nie długo pokażę Wam inną wersję niebieskiej spódnicy. Zobaczycie sami, że można ubierać ją na różne sposoby.                                        
Junior na zdjęciach prezentuje kamizelkę jeansową z ćwiekami i sztruksowym kołnierzykiem. Spodnie i buty również z jeansu. 
Marek ubrań nie podam, ponieważ nie znam. Większość ciuszków mam z odzysku. Często są przerabiane, przez moją mamę. Granatowa spódnica również doznała zaszczytu i dostała drugie życie. Rzadko kupuję coś markowego i nowego. Mam zdolną mamę i to w zupełności mi wystarcza 😉
Jesienną sesję zrobiła nam Gosia https://www.facebook.com/fotografiaGosiaKedzierska/



Wersja chłodniejsza ;) 

Pani fotograf wiecznie mnie rozśmiesza.





Piknikowo i zabawowo ;)

Mój mały model...



Jest naszyjnik i jest bardziej elegancko...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz