wtorek, 25 września 2012

Autostop do Paryża


 
„Życie jest wielkim podróżowaniem dookoła”.
                                                           Władysław Grzeszczyk

 
Od setek lat Paryż kojarzony jest z miastem miłości, romantyzmu. Na każdym kroku można spotkać zakochane pary różnych narodowości piknikujące pod wieżą Eiffla, spacerujące wzdłuż Sekwany czy popijające kawę w gustownych kafejkach...
To miasto jest ostoją dla artystycznych dusz. Można spotkać ludzi malujących obrazy, portrety, szkicujących na kartkach piękne kamienice, mosty, Sekwanę.
W każdej dzielnicy znajdziemy galerie, w których wystawiają się różni artyści, ci znani i ci jeszcze nie znani.

Dla mnie Paryż to przede wszystkim światowa stolica mody a także miasto pełne ciekawych miejsc, muzeów.
W Paryżu należy spróbować prawdziwego cappuccino oraz pysznych bagietek.
Trzeba oczywiście kupić sobie stylowy beret.

 Miło jest powspominać wspaniałe podróże.

 Chciałabym pojechać tam jeszcze raz…
 
 
 
                                        Moje zdjęcia z Paryża
















 
 

 
                                                     Zdjęcia Kasi i Michała
                                                http://www.square10photo.blogspot.com/
 

 

Na zdjęciach widać sukieneczkę z kieszeniami po bokach, zapinaną z przodu na piękne, srebrne, małe guziczki. Ciepłe, czarne leginsy. Szara kurteczka to hit każdej mojej jesieni. Pasuje praktycznie do wszystkiego i na każdą okazję. Pewnie jeszcze zobaczycie ją nie raz…









 
Buty to moja Miłość od pierwszego spojrzenia. Ogólnie nie wierzę w takie rzeczy jak miłość od pierwszego wejrzenia ale jeżeli chodzi o ciuszki itp. to trochę inaczej to wygląda. Butów mogłabym nie zdejmować w ogóle, są takie wygodne. Torbę kupiłam dwa tygodnie temu. Przyznaje, że sprawdza się doskonale. Jest duża, pakowna, ma szeroki pasek na ramię czyli dobrze się ją nosi. Jest koloru szarego a więc pasuje do wielu moich ciuszków.

 
Warkocz zwany dobierańcem gości na mojej głowie dosyć często. Zaplatam go rano i cały dzień mam fajną i wygodną fryzurę :)

 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz