sobota, 4 marca 2017


Moje marzenia


Wyspa Mahe. Seszele.

Szukałam właśnie zdjęć kosmetyków i natknęłam się na stare foty z Seszeli.
Odwiedziłam wyspę jak byłam w ciąży 4,5miesiąc.
Mogę napisać, że to była Miłość od pierwszego wejrzenia.
Widziałam wiele pięknych miejsc np.; Sycylia, Taormina, Cudowne miejsce. Bajkowe…
Seszele to marzenie. To magiczne miejsce do którego chciałabym wrócić.
Tam mogłabym mieszkać, pracować, żyć.
Odpowiadało mi tam chyba wszystko. Klimat, jedzenie, ludzie.
To moje miejsce, moje marzenie.
Marzenia są po to by je spełniać. Tylko muszę wygrać w Totka
Mam nadzieję, że pokaże kiedyś Juniorowi ten raj na ziemi.

Na dole parę zdjęć z Seszeli <3
 
 

Widok z okna mieszkania

Sąd itp.

Krokodyl ;)

Plaża

Woda

Widok na stadion i port

Kwiatuszek ;)

Łazienka

c.d. Łazienki

Ogród ziołowy

Ananas

Mieszkanie

Palma

Muszelka

Ja!

Widok z tarasu mieszkania

Moje tyły ;)

Koktajl Burzowy

Bambusy

Wysokie Bambusy

Fabryka herbaty

Wodospad i ja

Jeszcze raz wodospad

Przystanek autobusowy

W autobusie

Targ

Przyprawy

Jeszcze więcej przypraw

Kokos

Mini bananki

Najlepsza ryba na świecie

Ja w bramie ;)

Najpyszniejsze jedzenie

Droga do domu

Widok z okna domu
 
Żółwik
 
Duży żółw
 
Proszę do domu

Pożegnalny koktajl

 

 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz